Content marketing er et utroligt bredt felt. Et felt, vi elsker at bevæge os i. Og særligt når det kommer til de ord, du skal bruge i din content marketing, svømmer vi som fisk i vandet. Her vil vi give dig et overblik over disciplinen content marketing og give dig vores argumenter for, hvorfor content marketing er en stærk markedsføringsstrategi - og hvorfor du straks bør begynde, hvis du ikke ...
Bloggen
Brug jeg-form, og tag ejerskab over dine tekster
Lad mig sætte scenen. Du er i gang med at skrive en tekst til din egen markedsføring. Og nu skal du vælge i mellem *trommehvirvel* … #1 Susanne har 20 års erfaring som familieterapeut, og hun hjælper familier med at finde melodien igen. #2 Jeg har 20 års erfaring som familieterapeut, og jeg vil så gerne hjælpe familier med at finde melodien igen. Jeg ville vælge nummer 2 uden at blinke. ...
Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her
Vi er vilde med godt indhold. Derfor vil vi også til hver en tid sige, at indholdet er vigtigere end formen på dit blogindlæg. Men formen er ikke uvæsentlig. Særligt ikke i en tid, hvor der er overload af indhold derude. Derfor vil vi her give dig den opskrift, vi følger, når vi skriver blogindlæg både i bureauet og for vores kunder. For gode blogindlæg er guld. Lad os bare være helt ...
Bureauets ABC til professionelle og skarpe LinkedIn-sider
Har du en LinkedIn-side eller overvejer du at oprette en LinkedIn-side, så sæt dig godt til rette. Jeg vil i dette blogindlæg gennemgå alt det, du bør vide om LinkedIn-sider. Velkommen til bureauets ABC til professionelle og skarpe LinkedIn-sider. I dette blogindlæg kan du læse om: Hvorfor du bør have en LinkedIn-side. Hvorfor dine medarbejdere og kolleger bør involveres i din ...
En skarp LinkedIn-profil: Få vores guide til skabe den selv
Du har helt sikkert hørt os prædike om, hvor vigtigt det er, at du sender gennemarbejdet og kontinuerligt indhold ud på din LinkedIn (selvfølgelig også på alle dine andre kanaler - men lad os for nu fokusere på, at du med jævne mellemrum skriver et godt LinkedIn-opslag og får dit budskab ud over scenekanten på erhvervsfolkenes yndlingsmedie - den lyseblå planet). Men alt det indhold, skaber du ...
7 grunde til, at din virksomhed bør have en blog og skrive jævnligt, selvom der aldrig er noget nyt at skrive om
[Blogindlægget er blevet opdateret den 30. september 2020] Han var 100 % sikker på, at de ikke skulle have en blog og udgive blogindlæg. Vi sad til et møde om de tekster, der skulle leveres til firmaets nye website. Egentligt skulle vi slet ikke tale om blogindlæg. Men nu og da kom vi ind på emner og ud af sideveje i vores snak, og her fik jeg gang på gang øje på emner, der var oplagte at ...
Vores A-Å guide til Content Marketing Strategi
At smide et par opslag på Facebook, dele en artikel på LinkedIn og smide nyheden om en ny medarbejder på websitet kan knap nok kvalificeres som content marketing. Vi hylder indsatsen. Men selvom sådan indhold per se jo ligger inden for genren content marketing, så falder det på fraværet af planlægning, formål og overblik. Som content marketing bureau arbejder vi med det her hver dag, og vi har ...
LinkedIn-opslag, -indlæg eller statusopdatering? Kært barn har mange navne. Her får du vores gode råd til, hvordan du sikrer dig godt content på LinkedIn
Inden vi går i gang. Så lad os lige slå en ting fast. Vi er på ingen måde eksperter, når det gælder LinkedIn. Der er mange, som er meget mere nørdede, når det kommer til lige dét medie. Faktisk er vores profil heller ikke vanvittigt stor. Men den virker. Fordi godt indhold altid virker. Derfor vil vi heller ikke smide om os med algoritmer og sige til dig, at så længe du poster kl. 9:23 onsdag ...
Få din læser op af sofaen med et initiativrigt sprog
Du kender det måske som “aktivt sprog”. Vi har valgt at kalde det initiativrigt sprog i vores forretning. Fordi det er det, det i bund og grund handler om. Initiativ. Men ved du egentlig, hvor meget det betyder for din læsers opfattelse af dine tekster? Og ikke mindst, hvad det kan betyde for din forretning, hvis din læser rent faktisk ta’r dén. Når du udviser initiativ med dit sprog. Det er ...
Vi giver ordet til Ogilvy: 10 skriveråd fra forretningsmændenes forretningsmand
I foråret delte vi henover 10 uger reklamemanden David Ogilvys 10 berømte skriveråd på vores Instagram-profil @BureauByStorm. Nu har vi samlet alle skriverådene, i en udvidet version, på ét sted - et sted, du kan gemme og dermed nemt finde, hvis du skulle få brug for at få genopfrisket skriverådene eller dele dem med en ven, kollega eller forretningspartner. Skriverådene henvender sig især til ...