Tænk, hvis du bare vidste, at der var styr på jeres markedsføring. Uge efter uge. Måned efter måned. År efter år. Fordi I havde lagt en plan og sat det hele i system. Sådan at du med god samvittighed kunne bruge al din tid på for eksempel at hjælpe kunder og alle de andre opgaver, der føles langt vigtigere (og langt mere tiltrækkende) - fordi du vidste, at jeres markedsføring ikke led under det. ...
Bloggen
Få tekstforfatternes 8 gode råd til at skrive en SEO-tekst uden at lyde som en robot
SEO-tekster er en skidego’ investering. Så er det sagt. De skaber organisk trafik. Og vil blive ved med at gøre det mange år frem. Hvis du bruger dem rigtigt. Det vil jeg gerne hjælpe dig med i blogindlægget her. I blogindlægget kan du … læse, hvad SEO-tekster egentlig er og indebærer lære, hvordan du skriver gode SEO-tekster (til din målgruppe og ikke kun på Google) få mine 8 gode råd ...
Få helt styr på din målgruppe med den rigtige strategi
Nu kan vi ikke længere undgå at dele ud af vores viden på det her område. Vi taler selvfølgelig om den berømte brug af målgrupper, når man, ligesom os, bare gerne vil lokke kunder i butikken. Vi er sikre på, at du har hørt om brugen af målgrupper i din markedsføring før, hvis vi tager fejl, så læs endelig med her alligevel. Blogindlægget her byder nemlig både på noget for dig, der ikke ved så ...
Korrekturlæsning: Fordi det ikke er ligegyldigt i din potentielle kundes øjne
Tekstforfattere er ikke korrekturlæsere. Og du kan sagtens skrive de vildeste tekster uden at være et orakel til grammatik. Du behøver ikke skrive fejlfrit. Det er derfor, der findes korrekturlæsere. Og korrekturlæsningen er det allersidste skridt, inden en tekst kommer online eller ud i verden. Det er vigtigt, at det først sker, når du er sikker på, at du er HELT færdig. Kun sådan kan du sikre ...
Redesign af website: Sådan får du styr på tekstdelen
Står du over for at skulle totalrenovere dit website? Så husk teksterne. For uanset hvor lækkert og professionelt din hjemmeside bliver sat op, så betyder ordene altså noget. Derfor kan du i blogindlægget her læse om … hvordan du får skabt webtekster, der skiller sig ud og gør indtryk på den person, der læser dem. hvorfor du bør skrive korte og letforståelige sætninger fremfor de komplekse ...
Tekstbureau: Sådan finder du et, der matcher din virksomheds behov
Lad os starte her. Lige her, hvor det gør allermest ondt. For det forholder sig sådan, at uanset om du skal varme dine leads op på LinkedIn, eller om dine potentielle kunder allerede har fundet vej til teksterne på din hjemmeside, så er dine tekster, og ikke mindst dine ord det, der spiller den vigtigste rolle. Det er benhårde facts. Dine tekster er altså et vigtigt sted at starte, hvis du vil ...
Kan man planlægge opslag på LinkedIn? Ja, du kan, og her er hvordan
Du er absolut ikke den eneste, hvis du også er i tvivl om, hvorvidt du kan planlægge opslag på LinkedIn. Det korte svar er: Ja, du kan. Og det bør du også gøre. Hvordan? Og hvorfor? Det vil jeg gerne fortælle dig om i blogindlægget her. I blogindlægget kan du læse om … hvilke værktøjer du kan bruge til at planlægge dit indhold. de 4 ting, jeg anbefaler dig at være opmærksom på, når du ...
Tekst til hjemmeside: Sådan får du webtekster, der præsterer bedre end dine konkurrenters
Hvorfor overhovedet bruge krudt på tekster til hjemmeside? Lad os starte her. Med grunden til at det her er vigtigt. Din hjemmeside er dit visitkort - derfor har du brug professionelle webtekster, der siger præcist dét, som kunderne skal vide, for at de føler sig trygge ved dig og din forretning. Dine webtekster er en del af din salgsproces. De betyder noget. Det kan være mange forskellige typer ...
Content marketing kalender: Planlæg din markedsføring og forbliv i dine læseres bevidsthed måned efter måned
Planlægning er aldrig ikke en god ide. Det har du med garanti hørt tæt på en million gange før. Men nu siger vi det lige igen. Fordi det stadig passer. Og når det kommer til din markedsføring og content marketing især, er planlægning lig med en forsikring af din indsats. Du kan sikre din virksomhed på mange måder. Og det anbefaler vi dig at gøre. At planlægge din markedsføring, og i dette ...
Employer branding & LinkedIn: Sådan får du fingrene i de allerskarpeste hjerner derude
Der er rift om de bedste medarbejdere. Dem, der brænder for deres fag, og hver dag arbejder på at blive bedre og dygtigere. Dem, der er en fornøjelse for alle omkring dem. Det er dem, alle gerne vil have fingrene i. Så hvordan sikrer du dig, at det bliver lige netop dig og din virksomhed, de vælger, når de skal skifte job? I vores bog er employer branding i en perfekt kombination med LinkedIn er ...