Brug for hjælp? Book et møde her
  • Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Bureau by Storm

Få hjælp til at sælge mere online med dine ord.

  • BLOG
  • FÅ HJÆLP
  • WEBINARER
  • GUIDES
  • KUNDER
  • OM

Bloggen

palles gavebod

Den dag Palles gavebod lukkede

Driver du også en gavebod i din virksomheds navn? Måske? Et af de spørgsmål, der rammer min indbakke ret så ofte, er spørgsmålet om Palles gavebod. Eller det kategoriserer jeg den slags spørgsmål som. Spørgsmålet lyder overordnet set sådan her: "Hvordan inspirer jeg og tiltrækker jeg nye kunder til virksomheden uden at give al min viden væk?" Skide godt spørgsmål. For du ved det ...

Læs resten af blogindlægget »

content marketing planlægning

Optimer planlægningen af din Content Marketing med disse fire gratis værktøjer

  Du minder så meget om mig.   Fordi du er en hund efter gratis ting.   Det er jeg også.   Er du vimmer, hvor jeg elsker, når noget er gratis. Det er næsten som at stikke penge ned i lommen, når der står gratis. Ik?   Jooo. Vi elsker det.   Og det er også, fordi du er lige så tosset med gratis som jeg. Og så selvfølgelig, og ikke mindst, fordi du er på jagt ...

Læs resten af blogindlægget »

TO POPUP OR NOT TO POPUP featured

To pop-up or not to pop-up? Læs hvad mit ekspertpanel svarede

Jeg var nysgerrig. Selvom jeg har studeret det her med pop-up-optins og ved, at de virker. I hvert fald i forhold til opgaven med at få flere på din mailliste. Alligevel har jeg endnu ikke integreret eller anbefalet dem i en markedsføringsstrategi hos en kunde. Fordi der altid er for og i mod, hvis du spørger mig. Og hver gang har minusserne vejet tungere end plusserne. Derfor tog jeg i ...

Læs resten af blogindlægget »

infografik webdesign

[INFOGRAFIK] Webdesign og brugervenlighed anno 2016

"Søde og verdens rareste kunde," bønfaldt jeg (eller noget i den stil, jeg husker det ikke præcist). Jeg følte det, som om jeg lå på knæ med hænderne foldet foran mit ansigt. I virkeligheden sad jeg med det hvide headset mast ind i øregangene og med min Samsung-telefon liggende ved siden af tastaturet. På skærmen af min Samsung lyste et professionelt billede op af den persons stemme, jeg netop ...

Læs resten af blogindlægget »

CASE med compara

Case: En lille ændring af overskriften på om-siden med stor effekt (Compara)

Den anden dag sad jeg og gennemlæste feedbacken fra de sidste deltagere på en workshop, jeg havde afholdt om den på samme tid populære (blandt læsere) og frygtede (blandt skribenterne) side: om-siden. Nuuj, hvor jeg både blev glad i låget og en hel del klogere. Du må altid love mig at få feedback fra dine kunder. Det gør jeg altid. Og hver gang bliver jeg bedre til det, jeg gør hver dag: ...

Læs resten af blogindlægget »

bureau by storm

5 strategier til at sparke mere af dig ud i dine tekster

Et af de gode råd, du kan finde blandt eksperter, der giver gode råd til iværksættere og selvstændige, er, at du skal være unik og vise, hvem du er. Det er det, der gør hele forskellen. Vær unik og vis, hvem du er. Og det er helt korrekt. Men hold nu op, hvor jeg hader det her råd af et godt hjerte. Alene af den grund, at det er korrekt. Og det er møgsvært at udføre i ...

Læs resten af blogindlægget »

Skrivelektion

[Skrivelektion 03]: sådan får du din læser til at blive længere og vinde dyrebar tid til at få dit budskab ud

Langt de fleste bliver fjerne i blikket, når de møder en massiv mur af ord online. Det kræver så ekstremt meget ork, at vi opgiver på forhånd. Altså rent faktisk at læse de ord, der er skrevet. Men du skal orke det. Du skal orke at bryde tekstmuren. For at få din læser til at orke at læse. Mere ork til dit indhold. Tak. Det er derfor ikke helt ligegyldigt, hvordan du strukturer din ...

Læs resten af blogindlægget »

Skrivelektion

[Skrivelektion 02]: Dine læsere syrer til, når du skriver dine sætninger på denne måde

I dag går vi i træningscenteret sammen. Vi skal tale om udholdenhed. Fordi du med garanti tester din læsers udholdenhed maksimalt uden at vide det. Så på med svedbåndet og afsted med os. Dette er en del af en serie af flere skrivelektioner - få lektion 1 her og lektion 3 her. Du kender fornemmelsen af muskler, der syrer til, ik? Du har i hvert fald prøvet det engang for mange år siden. Langt ...

Læs resten af blogindlægget »

Skrivelektion

[Skrivelektion 01]: Du kan ikke erstatte ord med ét tegn

Klap, hvis du kæmper med formuleringerne på dit website. Klap klap, yes? Det kan være så demotiverende at skulle skrive om alt det, du er så god til, men når du skal formulere dig, så visner din passion stille og roligt mellem linjerne. Heldigvis er der godt nyt. Selvom jeg ikke kan trylle dine tekster om til eventyrlige og dragende fortællinger i dag (det kræver, at vi arbejder sammen ...

Læs resten af blogindlægget »

content marketing og nyhedsbrev

Content marketing vokser ikke ind i himlen af sig selv og derfor bør du gøre dette for at nå din læser

Er du den eneste, der bare ikke føler, at alt det her med Content Marketing bare funker? Nej. Nej. Nej. Det kan jeg garantere dig for, at du ikke er. Første skridt er selvfølgelig helt konkret at begynde at bedrive Content Marketing ved for eksempel at begynde at udgive blogindlæg med værdifuldt indhold, der positionerer dig på markedet. Jeg har arbejdet med en bunke virksomheder, der har været ...

Læs resten af blogindlægget »

  • « Go to Previous Page
  • Go to page 1
  • Go to page 2
  • Go to page 3
  • Go to page 4
  • Go to page 5
  • Go to page 6
  • Go to page 7
  • Go to Next Page »

Primary Sidebar

Søg på siden

Senest på bloggen

  • Content marketing: Vejen til flere kunder (uanset om du driver en B2B og B2C forretning)
  • Brug jeg-form, og tag ejerskab over dine tekster
  • Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her

 

Hvad vi skriver om på bloggen

  • Bureauets Content Marketing 101
  • Indhold til LinkedIn
  • Inspiration til teksterne på din hjemmeside
  • Online markedsføring

Populære blogindlæg

  • Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her
  • LinkedIn-opslag, -indlæg eller statusopdatering? Kært barn har mange navne. Her får du vores gode råd til, hvordan du sikrer dig godt content på LinkedIn
  • Brug jeg-form, og tag ejerskab over dine tekster
  • En skarp LinkedIn-profil: Få vores guide til skabe den selv
  • Et simpelt trick til at gøre dine tekster og dit sprog personligt og anderledes end de andres dræbende blah blah blah-tekster

Footer

Find os også her

  • Instagram
  • LinkedIn

Hvad vi skriver om på bloggen:

  • Content marketing: Vejen til flere kunder (uanset om du driver en B2B og B2C forretning)
  • Brug jeg-form, og tag ejerskab over dine tekster
  • Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her

Brug for vores hjælp?

Få hjælp til din markedsføring på LinkedIn

Få hjælp til Employer Branding

På udkig efter et Content Marketing Bureau?

Vibekes Mastermind-gruppe

Leder du efter en tekstforfatter?

Brug for kreative indspark, ideer og cases?

Tilmeld dig vores mailliste, hvor vi med jævne mellemrum sender viden, ideer og masser af cases, så du ka blive inspireret til at optimere din content marketing indsats.

Jeg er med på, at jeg siger ja tak til at modtage markedsføring i min indbakke. Jeg kan til hvert et tidspunkt afmelde mig med et enkelt klik.
 

Perfekt. Tjek din indbakke.

Du skal have tusind tak for din tilmelding. Husk at tjekke din indbakke for en mail med et link, du skal klikke på. Hvis du ikke har modtaget en mail, så hold et vågent øje med dit spamfilter.

Copyright 2018
Bureau by Storm | Østerbro 4 | 5690 Tommerup| CVR: 33235542
Forretningsbetingelser | Mailpolitik | Privatlivs- og cookiepolitik | Kontakt