• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Bureau by Storm

Få hjælp til at sælge mere online med dine ord.

  • BLOG
  • FÅ HJÆLP
  • LinkedIn workshop
  • WEBINARER
  • KUNDER
  • OM
  • Kontakt

Bloggen

Bureau by Storm tekstforfatter ord

Så stor en effekt har dine ord

Forestil dig to kuverter (hvis du er født efter 1997, så forestil dig i stedet to mails). Disse to kuverter er adresseret til samme person. Til en kunde. Du tager nu to stykker papir frem. Et stykke papir til hver konvolut.   Vil du rykke til næste niveau med skarpere budskaber og stærkere ord på dit website? Klik her, og få vores hjælp til at skabe professionelle ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter telefon

Om en stille pige fra provinsen der ufrivilligt fik succes som telefonsælger

Hvordan jeg fik jobbet står uklart hen for mig i dag. Men jeg fik jobbet. Som telefonsælger på et 100 % ukendt livsstilsmagasin, Liv og Krop (ja, sådan præsenterede vi det). Jeg var 23 år og i gang med at færdiggøre min bacheloruddannelse i filosofi og virksomhedskommunikation på universitetet på Campusvej i Odense. Og flere aftenener om ugen hoppede jeg på min cykel og cyklede fra ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter blog blogindlæg

Hvorfor de her blogindlæg stadig er populære

Der er bare nogle af mine blogindlæg, der lever det søde liv. De kan noget hver især. Det er ikke de blogindlæg, der direkte henter nye kunder hjem. Det gør ikke noget. Det har jeg andre blogindlæg, der gør. Og det kommer vi til senere. Men de her tre blogindlæg, jeg vil vise dig i dag, bliver læst igen og igen. Og nu vil jeg fortælle dig, hvilke og hvorfor de er så ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter penge

Der er penge nok, og derfor skal du ikke positionere dig og konkurrere på pris og da slet ikke lave rabatter bag scenen

Det her blogindlæg er inspireret af en bunke af samtaler, jeg har haft med mange af mine rådgivningskunder, når talen kommer på prissætning og formulering af tilbud og priser generelt. Og mere specifikt når det kommer til den der akavede og lidt tåkrummende situation, når en potentiel kunde beder om rabat. Vi tager det nu. Det er et meget ømt emne for de fleste. Måske især fordi de fleste ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter blog

Den første sætning og fordi intet er værre end at stå i deres bryggers og tale om vejret, når vi har så essentielle emner at vende først

Min sjæl skriger hver gang. Skriger på essens..... Men forløsningen venter flere timer forude. For først skal vi vende vejrsituationen det sidste døgn henholdvis på vores afrejsekoordinat og på vores aktuelle destinationskoordinat. Så du må forstå, at min sjæl skriger.... Og slås med mit høflighedsgen. Med familie er det sådan, at høflighedsgenet ofte sejrer. Oftest i hvert fald. Og ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter skriveblokade

Sådan kommer du igennem din skriveblokade selvom du er et håbløst tilfælde

Det er en grimrian, den her. Altså, skriveblokade. For ligegyldigt hvad så rammer den os alle. Klikke-di-klak og så backspace, backspace og backspace. Hvorfor er det, at du og jeg altid bliver ramt af skriveblokade på det helt forkerte tidspunkt? Det korte svar er: Fordi vores ord er vigtige. Og tak for det. Forskellen på den professionelle og den uøvede er, hvad der så sker ...

Læs resten af blogindlægget »

storytelling markedsføring

Hvorfor storytelling stadig virker, selvom metoden er slidt

Hold kæft, hvor var jeg i tvivl, da jeg satte mig ned for at skrive. Faktisk satte jeg mig ned 73 gange for at skrive det her blogindlæg. Først med al min akademiske og principfaste hårdnakkethed som skrivemotor. Men efterhånden som jeg læste og læste og læste og læste (ja, jeg læste virkelig meget), måtte jeg sande, at når noget virker, så virker det bare. Sådan er det med ...

Læs resten af blogindlægget »

ligeværdig kommunikation

Sådan kommunikerer du som ekspert med din potentielle kunde uden at forvirre eller forklejne

Vi elsker alle at blive kommunikeret med som intelligente mennesker. Vi hader alle at blive talt til som enfoldige mennesker. Uoplyste. Dumme mennesker. Det virker ikke. Så hvis du ikke allerede gør det, så start i dag med at tale op til dine læsere. Lige som jeg gør det nu med dig. For du er et klog, oplyst og begavet menneske.     Mit effektive trick fra ...

Læs resten af blogindlægget »

Drop de dele læseren dropper

Drop de dele, læseren dropper

Vi dropper opvarmningen i dag. Jeg starter med at få gang i blodomløbet på dig - lidt mere end normalt. Ligesom få adrenalinen til at skylle ud i blodet på dig. Og det er den effekt, jeg er ude efter. Vi skal have et adrenalinkick. Og som tekstforfattere vil frygten for at skrive forgæves være nok til at hidkalde kamp-flygt-hormonet i vores blodbaner. Læs her: De første 10 sekunder ...

Læs resten af blogindlægget »

skriv ikke som en duks

Stop nu med at være sådan en duks

  Da vi sad der. Bøjet over teksten og med papir og blyant fremme. Min datter og jeg. Spisebordet var omdannet til lektiecafe. Den frivillige slags (ooohhh...lad os ikke starte på snakken om kvaliteten af den tvungne lektiecafe i folkeskolen...lad os ikke starte - jeg stopper i hvert fald her). Endelser og frygtindgydende vokaler, der bare lyder anderledes, end de staves.  Ord som ...

Læs resten af blogindlægget »

  • « Go to Previous Page
  • Go to page 1
  • Go to page 2
  • Go to page 3
  • Go to page 4
  • Go to page 5
  • Go to page 6
  • Go to page 7
  • Go to Next Page »

Primary Sidebar

Søg på siden

Senest på bloggen

  • Sådan automatiserer du mere af din virksomheds markedsføring med en årshjul-skabelon
  • Få tekstforfatternes 8 gode råd til at skrive en SEO-tekst uden at lyde som en robot
  • Få helt styr på din målgruppe med den rigtige strategi

 

Hvad vi skriver om på bloggen

  • Bureauets Content Marketing 101
  • Indhold til LinkedIn
  • Inspiration til teksterne på din hjemmeside
  • Online markedsføring

Populære blogindlæg

  • Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her
  • LinkedIn-opslag, -indlæg eller statusopdatering? Kært barn har mange navne. Her får du vores gode råd til, hvordan du sikrer dig godt content på LinkedIn
  • Kan man planlægge opslag på LinkedIn? Ja, du kan, og her er hvordan
  • Sådan automatiserer du mere af din virksomheds markedsføring med en årshjul-skabelon
  • Derfor har du brug for knivskarpe underoverskrifter, der guider din læser gelinde gennem din tekst [+ en håndsrækning til at skrive dem]

Bureau by Storm | Tel: 42 71 47 67 | CVR: 33235542

Forretningsbetingelser | Mailpolitik | Privatlivs- og cookiepolitik | Kontakt

Copyright 2022. Alle rettigheder forbeholdes