• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Bureau by Storm

Få hjælp til at sælge mere online med dine ord.

  • Få hjælp
  • KUNDER
  • BLOG
  • OM
  • Kontakt

Bloggen

bureau by storm tekstforfatter

Websitets mobilversion er virksomhedens første håndtryk med potentielle kunder

Det første håndtryk er vigtigt. Det må ikke være slattent og for guds skyld ikke klamt. Det er bare ligesom ikke godt nok. Håndtrykket og den første kontakt med potentielle kunder er afgørende. Det ved en god sælger. Den gode sælger ved også, hvor vigtigt det er at komme godt fra start. At smide en kvik kommentar, et 'tø-hø' og et imødekommende og vindende smil med et fast håndtryk. Du kan næsten ...

Læs resten af blogindlægget »

autentisk markedsføring

Autentisk markedsføring og hvorfor din markedsføring ikke bør være autentisk i alle tilfælde

Nu stopper du simpelthen. Hooooldt. Lige nu. Jep. Stop nu det kædebrevspladder - universet eller din målgruppe sender dig det ikke tifoldigt igen. Det er alt for stort et ansvar og en alt for vanvittig menneskeliggørelse af så stor en fysisk masse. Og ja, jeg taler selvfølgelig om begrebet "autentisk markedsføring". Giv mig lige 4 sekunder til at samle mig (læs i mellemtiden: Jeg plejer at ...

Læs resten af blogindlægget »

bagagerumstesten

Bagagerumstesten og 6 svar dit website skal give med det samme

Du er lige blevet kidnappet. Smidt i et bagagerum. Ej, det er fandeme ikke i orden. Men jeg har ikke lovet dig, at livet skulle være let (og begynd nu ikke på at overveje, om du har sendt "kidnap mig og smid mig i et bagagerum vibrationer" ud i universet. Det her er en meningsløs forbrydelse; leg med mig lidt endnu). Det er en hardcore forbryder, du har med at gøre. Du har fået bind for øjnene. Og ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter website

Besøgende på websitet må ikke begynde at græde og få det dårligt med deres egne evner

Min mor er begyndt at spille Hay Day. På den måde er hun en meget engageret bedstemor. Børnebørnene hjælper hende med at høste, malke og samle diamanter og point. Og nu mestrer bedstemor det ret godt. Men i starten var det ikke uden udfordringer. Med en smartphone, der er god til at ringe, sms'e og tage billeder med, men knap så brugervenlig, når det kommer til spil og meget komplicerede ...

Læs resten af blogindlægget »

responsive website

Hvad er et responsive website, og hvorfor du mister kunden, hvis du ikke har sådan en fætter

Har du tjekket tallene på Google Analytics for nylig? Hvis ikke, så kan du lige gøre det nu. Jeg venter her imens.  Og så vil jeg gerne vide, om du har tjekket statistikken for din nyhedsbrevsliste? Det kan du også lige få tjekket op på nu, hvis du halter bagefter på det punkt. Du ved, hvor jeg er. Hvordan så det ud med tallene? Hvor mange besøger dit website fra en mobiltelefon eller en tablet ...

Læs resten af blogindlægget »

online branding

25 hustlertricks til din online markedsføring, der får dig til at ligne et brægende får i flokken

ADVARSEL: Sarkasme og ironi kan forekomme i dette blogindlæg, hvorfor du ikke skal implementere alle 25 hustlertricks naivt for at sikre din plads i flokken, ej heller tage indholdet for gode varer, hvis dit ønske er at bræge i takt med flokken. Og vær bevidst om, at blogindlægget kan være skrevet i et kritisk perspektiv uden videnskabelig begrundelse for dette og hint.  Jeg er selv et får i ...

Læs resten af blogindlægget »

referencer

Andres mening tæller og om hvorfor du skal arbejde hårdt på at få gode referencer

Jeg kan være din næste kunde. Det er ikke svært at tænke sig det scenarie. Så gå med på ideen for et par minutter her i dette blogindlæg. Forestil dig så, at jeg lander på dit website og ser, at du kan hjælpe mig med det, jeg har brug for hjælp til. Tror du, jeg køber? Nej, vel? Du er nemlig lidt klogere end de andre. Så du ved, at der skal mere til end dette (Har jeg fortalt, at jeg elsker kloge ...

Læs resten af blogindlægget »

markedsføring

Vil du ha’? Så må du gi’! Og om hvorfor markedsføring handler om alt andet end salg

Lad os lige smage på ordet markedsføring sammen - markedsføring. Det handler om at føre dit produkt, dit brand og din service ud på markedet. Det er helt gammeldags. Men hvorfor virker det så ikke, når du på Facebook skriver om dit onlinekursus eller dine coachingsessions og linker til din salgsside? Eller når du skriver en salgsmail til din nyhedsbrevsliste? Dit tilbud er ...

Læs resten af blogindlægget »

skib

Tag ejerskab over din markedsføring eller hvorfor du ikke skal overlade din skæbne til de sociale medier

Hvis du har investeret al din tid på Facebook, så arbejder du i sidste ende for Facebook. Tyg lige lidt på den, og lad mig i mellemtiden gå lidt tilbage i tiden. Se.... Jeg er en gammel backpacker. Åh, hvor jeg dog elsker det liv. At kunne have alt det, jeg ejer, på ryggen. Det er et liv i frihed, tryghed og med stor mulighed for konstant at rykke uafhængigt af andre. Og sådan er det ...

Læs resten af blogindlægget »

blogindlæg facebook

Sådan optimerer du billederne på dit blogindlæg til Facebook

Som virksomhed på Facebook har du sikkert allerede bemærket, at din rækkevidde er langt mindre, end den normalt har været på almindelige statusopdateringer. Det skyldes, at Facebook har ændret i deres algoritme og nu honorerer links delt på Facebook i langt højere grad end likes. Populære artikler, som dine venner deler, vil nu blive prioriteret højere på dit news feed fremfor likes og ...

Læs resten af blogindlægget »

  • « Go to Previous Page
  • Go to page 1
  • Interim pages omitted …
  • Go to page 5
  • Go to page 6
  • Go to page 7

Primary Sidebar

Søg på siden

Senest på bloggen

  • Sådan automatiserer du mere af din virksomheds markedsføring med en årshjul-skabelon
  • Få tekstforfatternes 8 gode råd til at skrive en SEO-tekst uden at lyde som en robot
  • Få helt styr på din målgruppe med den rigtige strategi

 

Hvad vi skriver om på bloggen

  • Bureauets Content Marketing 101
  • Indhold til LinkedIn
  • Inspiration til teksterne på din hjemmeside
  • Online markedsføring

Populære blogindlæg

  • LinkedIn-opslag, -indlæg eller statusopdatering? Kært barn har mange navne. Her får du vores gode råd til, hvordan du sikrer dig godt content på LinkedIn
  • Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her
  • Sådan automatiserer du mere af din virksomheds markedsføring med en årshjul-skabelon
  • Kan man planlægge opslag på LinkedIn? Ja, du kan, og her er hvordan
  • Derfor har du brug for knivskarpe underoverskrifter, der guider din læser gelinde gennem din tekst [+ en håndsrækning til at skrive dem]

Bureau by Storm | CVR: 33235542

Forretningsbetingelser | Mailpolitik | Privatlivs- og cookiepolitik | Kontakt

Copyright 2022. Alle rettigheder forbeholdes