• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Bureau by Storm

Få hjælp til at sælge mere online med dine ord.

  • BLOG
  • FÅ HJÆLP
  • LinkedIn workshop
  • WEBINARER
  • KUNDER
  • OM
  • Kontakt
Du er her: Forside / Online markedsføring / Din virksomheds website skal ikke være for fint til at gå med læseren på toilet

Din virksomheds website skal ikke være for fint til at gå med læseren på toilet

Skrevet af Vibeke Storm-Frandsen den 19.09.2014

toiletindlæg_blogblilledeLokumshumor er måske et lavt sted at plante de gode argumenter om, hvorfor dit website skal være hurtigt som lynet og brugervenligt på de helt små skærme. Men ikke desto mindre gør jeg det. Det skal jeg ikke være for fin til.

Du er sælger. Det har jeg regnet ud. Og du kender sikkert langt flere tricks til at få lukket aftalen, end jeg gør. Men der er med garanti én ting, du aldrig har gjort for at få en kunde i hus. Jo, der er.

Du har aldrig gået med din kunde på det lille hus. Endnu.

Men det bør du gøre.

Derfor skal virksomhedens website gå med læseren på toilet

Lad mig give dig 3 fede lokumsfakta:

  1. 59 procent af danskerne bruger mere end 10 minutter dagligt på WC
  2. Toilettet anses som en mulighed for et afbræk i hverdagen
  3. 23 % af danskerne bruger deres smartphone på badeværelset

Kilde: Analyseinstituttet YouGov har foretaget en analyse for vvs-producenten Geberit i februar 2014. Analysen er baseret på 1003 repræsentative CAWI interviews i aldersgruppen 18-74 år fra Danmark. 

 

10 minutter uforstyrret med din næste kunde

Du skal tage det seriøst det her. Lige der inde på badeværelset har din potentielle kunde god tid til selv at vælge, hvilke emails der skal åbnes. Og god tid til selv at vælge, hvilke websites der skal besøges og ikke mindst bruges tid på.

Gæt selv, hvilke websites de bliver på? Præcis. De bliver på de websites, der er lette at navigere i, lækre at kigge på og nemme at se indholdet på. PÅ EN MOBILTELEFON, min ven. Lige der har du 10 minutter helt alene sammen med din kunde i fred og ro. Uden forstyrrelser.

Ok. Vi er enige her, ik’os’da? Sådan nogle som os to, vi er villige til at gå med din kunde på det lille hus. Og det får vi kun lov til, hvis vi leverer et responsive website.

 

Previous Post: « Websitets mobilversion er virksomhedens første håndtryk med potentielle kunder
Next Post: Hvad er et favicon, og hvorfor du ikke må springe dette miniaturebillede over »

Primary Sidebar

Søg på siden

Senest på bloggen

  • Sådan automatiserer du mere af din virksomheds markedsføring med en årshjul-skabelon
  • Få tekstforfatternes 8 gode råd til at skrive en SEO-tekst uden at lyde som en robot
  • Få helt styr på din målgruppe med den rigtige strategi

 

Hvad vi skriver om på bloggen

  • Bureauets Content Marketing 101
  • Indhold til LinkedIn
  • Inspiration til teksterne på din hjemmeside
  • Online markedsføring

Populære blogindlæg

  • Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her
  • LinkedIn-opslag, -indlæg eller statusopdatering? Kært barn har mange navne. Her får du vores gode råd til, hvordan du sikrer dig godt content på LinkedIn
  • Kan man planlægge opslag på LinkedIn? Ja, du kan, og her er hvordan
  • Sådan automatiserer du mere af din virksomheds markedsføring med en årshjul-skabelon
  • Derfor har du brug for knivskarpe underoverskrifter, der guider din læser gelinde gennem din tekst [+ en håndsrækning til at skrive dem]

Bureau by Storm | Tel: 42 71 47 67 | CVR: 33235542

Forretningsbetingelser | Mailpolitik | Privatlivs- og cookiepolitik | Kontakt

Copyright 2022. Alle rettigheder forbeholdes