• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

Bureau by Storm

Få hjælp til at sælge mere online med dine ord.

  • Få hjælp
  • KUNDER
  • BLOG
  • OM
  • Kontakt

 

Om Bureau by Storm

Vi hjælper vores kunder med at få flere besøgende på websitet, varmere leads og flere af de helt rigtige kunder. Måned efter måned

Vi hjælper overordnet vores kunder ved at udarbejde et stærkt fundament i deres content marketing, sådan at de er sikret professionelt indhold måned måned efter måned, så de sparer tid, fremstår professionelle og tiltrækker flere af de helt rigtige kunder. De gør det, de gør bedst, alt imens de trygt kan stole på, at vi har dem og deres markedsføring.

Vores kunder er ambitiøse og travle virksomhedsejere

Hvis du minder om vores kunder, så er du en virksomhedsejer eller markedsføringsansvarlig, der har meget travlt. Du sælger allerede rigtigt godt, men du vil gerne have mere ud af virksomhedens potentiale. Du har bare ikke tiden eller evnerne til det. Du er måske bevidst om, at du lige nu mister potentielle kunder, fordi der ikke er tid til at skrue på markedsføringsknapperne, og særligt indholdet på dit website og de forskellige SoMe-kanaler halter bagefter og præsenterer ikke virksomheden og brandet så professionelt, troværdigt og stærkt, som det kunne. Du har brug for en fast samarbejdspartner, der kan løfte opgaven og sikre, at du får mere og bedre trafik fra Google, fremstår mere professionel og tiltrækker endnu flere varme leads og kunder til din forretning.

Skal vi tage en snak om et eventuelt samarbejde? [Klik her]

"Vi tror på, at god forretning og god markedsføring bygger på empati, mod og integritet"

Det her er vores værdier. Det er vores GPS, når vi går på arbejde - fordi vi ved, at når vi har empati, mod og integritet med, har vi det absolut bedste udgangspunkt for at skabe resultater sammen med vores kunder. Så uanset hvad vi gør, så gør vi det med de her tre værdier i baghovedet.

Empati

"Fra hjerte til hjerte"

Udover vores computere er empati vores vigtigste arbejdsredskab, vi har, når vi skriver. Mennesker stoler på mennesker - derfor er markedsføring allermest effektfuldt, når du og din virksomhed tør kigge jeres målgruppe direkte i øjnene og skrive hjerte til hjerte - det gælder uanset, hvilken branche I arbejder inden for.

Mod

"Vi tør bruge de rigtige ord"

Fordi vi tror på, at rigtig god markedsføring kræver, at du og din virksomhed er modige. At I tør vælge de helt rigtige ord. Også når ordene er svære. Når de er store. Vi bruger de ord, der skal til, og hjælper vores kunder med at finde frem til de ord, der får dem til at skille sig ud fra konkurrenterne.

Integritet

"Vi gør det rigtige"

Hver gang. Også når der ikke er nogen, der kigger. Fordi vi tror på, at markedsføring og forretning i gråzonerne aldrig betaler sig. Og sjældent virker på den lange bane. Sådan er vores kunder også. Og det betyder rigtig meget for os aldrig at gå på kompromis med vores etik og moral, og det vi tror på.

Vi hjælper overordnet vores kunder ved at udarbejde knivskarpt digitalt indhold, så de sparer tid, fremstår professionelle og tiltrækker flere af de helt rigtige kunder. De gør det, de gør bedst, alt imens de trygt kan stole på, at vi har dem og deres markedsføring.

Tekstforfatter Vibeke Storm-Frandsen

Vibeke Storm-Frandsen
Indehaver og strategisk rådgiver

  • LinkedIn strategi
  • Employer Branding
  • Employee Edvocacy

Find mig på LinkedIn her.

Lad os tage en snak og se, om vi er et match for dig og din virksomhed

Svar på de spørgsmål, som vi ofte får fra kunder, før vi beslutter os for at samarbejde

Det er utroligt vigtigt for os, at du får svar på alle dine spørgsmål omkring et eventuelt samarbejde med os. Derfor har vi valgt at give dig svarene på nogle af de spørgsmål, vi oftest får fra kunder, før vi beslutter os for et samarbejde.

Hvem er jeres typiske kunder?

Vores kunder er virksomheder med høj faglighed, ambitioner om at ville noget mere og med hjertet på rette sted. Ligesom os selv.

Vi hjælper små og mellemstore virksomheder, der er succesfulde, men gerne vil opnå mere. De kommer ofte til os, fordi de er utilfredse med det indhold, de sender ud i verden (hvis de når det), og som enten ikke har tiden eller kompetencerne in-house til at lave indhold, der får dem til at præsentere sig online lige så professionelle og kompetente, som de i virkeligheden er.

Eksempler på virksomhedstyper, vi har hjulpet:

✓ Revisionsfirmaer
✓ Uddannelsesinstitutioner
✓ Cateringfirmaer
✓ Rekrutteringsbureauer
✓ Økonomiske rådgivere
✓ Coaches, parterapeuter og familierådgivere
✓ Vikarbureauer
✓ Tandlægeklinikker
✓ Håndværkere
✓ Butikker og webshops
✓ Fødevareproducenter
✓ Kiropraktorklinikker
✓ Dyrlæger

Du kan møde nogle af dem lige her.

Vi hjælper overordnet vores kunder ved at udarbejde et stærkt fundament i deres content marketing, sådan at de er sikret professionelt indhold måned måned efter måned, så de sparer tid, fremstår professionelle og tiltrækker flere af de helt rigtige kunder. De gør det, de gør bedst, alt imens de trygt kan stole på, at vi har dem og deres markedsføring.

Hvor hurtigt kan jeg begynde at se resultater?
Det er også meget forskelligt og afhænger i høj grad af dit nuværende udgangspunkt og ikke mindst af dine konkurrenters indsats. Men vi plejer at kunne se resultater i form af mere trafik, varmere leads og flere af de helt rigtige henvendelser i løbet af de første 3 måneder afhængigt af, hvor meget vi får lov til at hjælpe dig og din virksomhed.
Hvordan foregår et samarbejde med jer rent lavpraktisk?
Vi er et nede på jorden type bureau med styr på vores processer, så vi sikrer de bedste resultater for vores kunder hver gang uden at blive for formelle. Vi er meget tæt på vores kunder og foretrækker et tæt samarbejde. Samtidig ved vi også, at vores kunder typisk har travlt, så vores møder er effektive og to the point. Et samarbejde med os foregår sådan, at vi altid starter med at udarbejde en analyse af udgangspunktet og holde en strategiworkshop, hvor vi får styr på målgruppe, budskab, platforme og alle de her små særligheder, der gør din virksomhed til din virksomhed. Herefter udarbejder vi indholdet og sender til dig til godkendelse i bølger af tre måneder. Hver tredje måned afholder vi et nyt redaktionsmøde, gennemgår vores content-rapport fra forrige kvartal og taler om de næste tre måneders indhold. Det er også på vores redaktionsmøder, vi aftaler, hvad vi skal have fra dig som vores kunde, og hvornår du kan forvente at få noget retur til godkendelse fra os. Vi er meget gennemsigtige med, hvor vi er i processen, hvornår der er deadline, og ja, så overholder vi altid vores deadlines. Læs mere om, hvad vores populære contentabonnement indeholder her.
Hvad hvis I ikke ved noget om det min forretning sælger?
Du og dine kolleger er eksperterne. Og det har vi stor respekt for. Vi er også eksperter. Nørder, om du vil. Vi tager ikke let på det, når vi skal dykke ned i et nyt fagområde. Men vi gør det gerne, og vi plejer at mestre det ret godt, sagt i al ydmyghed. En af vores spidskompetencer er research. Vi sørger altid for at hive så meget viden, erfaring og know-how ud af vores kunder på vores strategi- og redaktionsmøder. Derudover laver vi vores research grundigt. Vi skriver aldrig uden et grundigt researcharbejde. Indtil videre har vi skrevet om alt fra rotter i kloakken, humusanalyser, stråtag og højspænding til skilsmisse, narcisissme, rekruttering og økonomisk rådgivning. Vi er nogle hårde hunde til Trivial Persuit, må du forstå. Hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi kan skrive for dig, så tjek vores kundecases ud her eller book en uforpligtende snak med os lige her. Vi lover at tage en god snak med dig, og vurderer du eller os, at vi ikke er et godt match, så sender vi dig videre med et par anbefalinger.
Skaber I virkelig resultater for jeres kunder?

Jaha. Vi er selvfølgelig et content marketing bureau og ikke et salgsbureau. Det vil sige, at vores fornemste opgave er at hjælpe vores kunder med at skabe mere trafik til deres website, varme deres leads op og tiltrække flere af de helt rigtige kunder. Og den opgave løser vi igen og igen.

Vi samarbejder blandt andet med Bettina Vestergaard fra Skilsmissekonsulenten, der i løbet af det første år, vi samarbejdede, fordoblede sin omsætning.

Vi hjælper også Jacob Rath fra Delpro A/S, der i dag har et markant forbedret rekrutteringsgrundlag og derfor lettere kan finde kvalificeret arbejdskraft.

Og ja, når en af landets dygtigste SEO-konsulenter, Hanne Østergaard, vælger os til at udarbejde hendes indhold og melder tilbage om, at hun nu tiltrækker flere kunder fra Google og de sociale medier til sin forretning, så har vi svært ved at få armene ned.

Vi hviler ikke på laurbærrene. Vi fortsætter selvfølgelig uden at blive alt for høje i hatten og yder vores allerbedste for enhver kunde, vi får ind, så de kan tiltrække flere af de helt rigtige kunder til deres forretning.

Jeg er ikke helt sikker, hvordan kan jeg få en smagsprøve, før jeg beslutter mig?
Det kan du tro. Det er SÅ vigtigt for os, at det føles rigtigt for vores kunder. Du er altid velkommen til at booke en gratis content analyse lige her, så kan vi tage en snak om din virksomheds udgangspunkt og de muligheder, du har (uden at det koster dig en krone).
Hvor meget tid kræver et samarbejde af mig?
Vi har stor forståelse for, at du har travlt og mange opgaver på din todo-liste. Det er jo blandt andet også derfor, at de fleste starter et samarbejde med os - fordi de har for travlt til at tage sig af deres markedsføring og derfor ender med at sylte det. Vi tager den for dig. Det eneste, du skal, er at deltage på vores strategiworkshop i starten, vores redaktionsmøder hver tredje måned og så afsætte tid til at læse indholdet igennem og give feedback på det (vi sender det normalt i større bunker, så du ikke bliver forstyrret af os konstant). Hvis du vælger at få os til at publicere indholdet på de forskellige platforme, er der ikke mere arbejde for dig end det.
Hvordan er I anderledes end de andre tekstforfattere og markedsføringsbureauer?

Det, der gør os helt anderledes end alle de andre, er, at vi kombinerer data med viden om sprog. Vi er nørderne indenfor branchen, hvilket også betyder, at hos kan du kun købe ord og endda kun content marketing.

Det betyder også, at vores kunder ikke kun får tekster leveret til deres websites, blogs, nyhedsbreve og sociale medieplatforme, men også rådgivning i forhold til tidshorisonten, layoutet og de elementer, der skal støtte op om indholdet og budskabet.

Et typisk samarbejde med os kører i 6 og 12 måneder, og her holder vi konstant øje med udviklingen og sender blandt andet vores populære content rapporter, så vores kunder kan se resultaterne med egne øjne. Vores kunder har det desuden også med at blive hængende og forlænge vores samarbejde. Alene det gør os anderledes.

Hvilke resultater kan jeg som virksomhedsejer forvente efter 6-12 måneders samarbejde med jer?

Du kan forvente mere trafik og mere af den helt rigtige trafik. Du kan også forvente, at der vil komme flere henvendelser, og at de henvendelser, du og dine kolleger får, er langt varmere og klar til tale reel forretning og samarbejde. Alt andet lige. Det hele afhænger selvfølgelig af, hvor meget vi får lov til at hjælpe dig og din virksomhed.

Vi har samarbejdsmodeller, hvor vi sørger for det hele fra A-Z, det vil sige webtekster, søgemaskineoptimerede blogindlæg, kundecases og SoMe-opslag. Det er naturligvis også her, hvor vi kan skabe flest resultater.

Andre starter med vores mindre samarbejdsmodel, hvor vi kun leverer blogindlæg, og her får det selvfølgelig lidt langsommere med resultaterne.

Vi vil hellere være ærlige end at love guld og grønne skove for at få dig overbevist.

Du er altid velkommen til at booke en gratis content analyse lige her, så kan vi tage en snak om din virksomheds udgangspunkt og de muligheder, du har (uden at det koster dig en krone).

Forlænger jeres kunder altid samarbejdet efter de første 6 måneder?
Det gør de oftest, ja. Og det er vi så glade for. Vores gennemsnitlige kunde, der får leveret indhold hver måned, bliver hos os i 18-24 måneder. Det er ikke et must, og mindre er også ok. Men det er klart, at et længerevarende samarbejde kun er en fordel for os alle.
Hvad koster I?
Det er vi glade for, at du spørger om. Der er mange typer af tekstforfattere derude. Vi ligger placeret i toppen af gruppen og er et skarpt content marketing bureau med stor erfaring på området. Vores priser er fair, men afspejler også den værdi, vi leverer. Lad os tage en uforpligtende snak - det koster ikke en krone, og så kan du få en pris på dit projekt. Skriv til os på hej@bureaubystorm.dk, så kontakter vi dig.
Jeg tror, jeg er klar til at tale samarbejde, hvad gør jeg nu?
Det lyder så spændende. Vi er i den grad også klar til at lære dig at kende og se, om vi er et godt match. Book en introduktionssnak med Vibeke lige her. Undervejs i introduktionssnakken kan du få svar på alle dine spørgsmål. Vær opmærksom på, at vi kun tager 1-2 nye kunder ind hver måned, så vi har en mindre venteliste … Det er derfor en god ide at booke en tid i god tid.
Skal vi tage en snak om et eventuelt samarbejde? [Klik her]

Bureau by Storm | CVR: 33235542

Forretningsbetingelser | Mailpolitik | Privatlivs- og cookiepolitik | Kontakt

Copyright 2022. Alle rettigheder forbeholdes