• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Bureau by Storm

Få hjælp til at sælge mere online med dine ord.

  • BLOG
  • FÅ HJÆLP
  • LinkedIn workshop
  • WEBINARER
  • KUNDER
  • OM
  • Kontakt
Du er her: Forside / Online markedsføring / [INFOGRAFIK] Webdesign og brugervenlighed anno 2016

[INFOGRAFIK] Webdesign og brugervenlighed anno 2016

Skrevet af Vibeke Storm-Frandsen den 20.12.2015

“Søde og verdens rareste kunde,” bønfaldt jeg (eller noget i den stil, jeg husker det ikke præcist). Jeg følte det, som om jeg lå på knæ med hænderne foldet foran mit ansigt. I virkeligheden sad jeg med det hvide headset mast ind i øregangene og med min Samsung-telefon liggende ved siden af tastaturet. På skærmen af min Samsung lyste et professionelt billede op af den persons stemme, jeg netop havde i øret. Lad os kalde ham Henrik Pedersen.

Henrik Pedersen havde modtaget en tekst til en salgsside på sit firmas website, og vi havde netop gennemgået, hvad vi begge var enige om, en kodyl (ikke Henriks ordvalg) tekst.

Der var dog et problem
Vi havde begge virksomhedens website og den specifikke salgsside stående på vores respektive computere. Og det fungerede bare overhovedet ikke. Og nu var jeg – følte jeg – faldet på knæ og bønfaldt Henrik om at gøre noget ved brugervenligheden og webdesignet på siden.

Det var helt små, men ekstremt vigtige ændringer, Henrik skulle foretage sig (eller smide en mail og give webmasteren besked om at foretage sig).

Hvad jeg sagde til Henrik, bliver mellem Henrik og jeg.
Det var vores telefonsamtale.

Så vi gør det på en anden måde. Jeg fandt nemlig denne skæppeskønne infografik, der giver dig en hurtig og overskuelig gennemgang af nogle af de vigtigste tendenser og best case scenarios til webdesign og brugervenlighed 2016.

Jeg har også sendt den til Henrik for ligesom at opsummere vores snak (der mellem os to handlede allermest om punkt nummer 3, 4, 5 og 7).

infografik webdesign

Kilde: Chicago web design studio The Deep End

Previous Post: « Case: En lille ændring af overskriften på om-siden med stor effekt (Compara)
Next Post: To pop-up or not to pop-up? Læs hvad mit ekspertpanel svarede »

Primary Sidebar

Søg på siden

Senest på bloggen

  • Sådan automatiserer du mere af din virksomheds markedsføring med en årshjul-skabelon
  • Få tekstforfatternes 8 gode råd til at skrive en SEO-tekst uden at lyde som en robot
  • Få helt styr på din målgruppe med den rigtige strategi

 

Hvad vi skriver om på bloggen

  • Bureauets Content Marketing 101
  • Indhold til LinkedIn
  • Inspiration til teksterne på din hjemmeside
  • Online markedsføring

Populære blogindlæg

  • Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her
  • LinkedIn-opslag, -indlæg eller statusopdatering? Kært barn har mange navne. Her får du vores gode råd til, hvordan du sikrer dig godt content på LinkedIn
  • Kan man planlægge opslag på LinkedIn? Ja, du kan, og her er hvordan
  • Sådan automatiserer du mere af din virksomheds markedsføring med en årshjul-skabelon
  • Derfor har du brug for knivskarpe underoverskrifter, der guider din læser gelinde gennem din tekst [+ en håndsrækning til at skrive dem]

Bureau by Storm | Tel: 42 71 47 67 | CVR: 33235542

Forretningsbetingelser | Mailpolitik | Privatlivs- og cookiepolitik | Kontakt

Copyright 2022. Alle rettigheder forbeholdes