På udkig efter en tekstforfatter?
Vi kan som skarpe tekstforfattere levere indhold og ord, der får dine læsere til at sige ja tak
Få skrevet dine markedsføringstekster af en professionel tekstforfatter med et stærkt team og gennemtestede metoder i ryggen
Når du vælger os til at skrive dine markedsføringstekster, får du altid én fast kontaktperson og tekstforfatter hele vejen igennem.
Du har som kunde altid adgang til hele teamet og vores fælles erfaring i et hvert projekt. Alle i teamet kender alle kunder, også dig, hvilket gør, at du ikke skal vente, hvis der skulle opstå sygdom eller hvis en af os bliver tvunget til at holde ferie (du aner ikke, hvor meget vi faktisk elsker at arbejde).
Som kunde hos os kan du også føle dig tryg ved, at vi arbejder og skriver efter vores gennemtestede metode, der sikrer de bedst mulige resultater hver gang. Det betyder også, at du kan læne dig tilbage i samarbejdet og lade os om at få formidlet dit budskab, dit USP, din Tone of Voice og alt det, der får dine læsere til at sige ja tak til dig. Så du kan tiltrække flere af de helt rigtige kunder.
Hvad kan jeg bruge en tekstforfatter til?
Udover at vi er hundredemetermestre i at hive budskaber, målgrupper og konkurrenter ud af vores kunder, så har vi det sorte bælte i at finde de rigtige ord til det rigtige formål. Vi dækker en bred vifte af kompetencer som tekstforfattere, men opnår allerstørst resultater med disse typer af tekster:
Webtekster
Webtekster er fundamentet i din online tilstedeværelse. Det er her, dine potentielle kunder træffer den sidste beslutning om at kontakte dig eller dine konkurrenter. Måske står du overfor at skulle have redesignet virksomhedens eksisterende website eller måske skal du have et helt nyt website og har derfor brug for, at teksterne og indholdet matcher virksomhedens kompetencer, professionalitet og budskab? Så vil vi gerne hjælpe.
SEO-tekster (blogindlæg)
Alle vores tekster er søgemaskineoptimerede som det mest selvfølgelige i verden. Det er en naturlig del af alt vores arbejde. Engang imellem får vi dog deciderede SEO-opgaver ind ad døren som for eksempel:
- Metatekster (sidetitler og metabeskrivelser)
- Kategori- og produkttekster
- Blogindlæg
- Landing pages (du kigger på en lige nu)
Markedsføring på LinkedIn
Varme leads er bare sjovere end kolde. Og LinkedIn er et oplagt sted at varme relationen op og skabe en tættere kontakt med din målgruppe, før du tager næste skridt med den potentielle kunde. Der er mange måder at gøre dette på, men ved at sende relevant, unikt og professionelt indhold ud på kontinuerlig basis på et seriøst socialt medie som LinkedIn vil du være i gang med at varme flere leads op på samme tid.
De 6 trin til et vellykket samarbejde og spitzen klasse tekster (AKA sådan foregår et samarbejde med os):
Først og fremmest skal vi have holdt vores opstartsmøde. Her taler vi hele projektet igennem. Det er også her, hvor vi får styr på det budskab, du gerne vil ud med, dine produkter/services og alle detaljerne. Sørg for at være forberedt og have skrevet de ting ned, du gerne vil være sikker på, at vi får med. Du er eksperten. Vi formidler din viden til din målgruppe. På mødet aftaler vi, hvad du helt konkret skal levere til os og til hvilket tidspunkt.
Når vi har fået al input og data fra dig (bare rolig, vi skal nok sørge for det ved at stille de helt rigtige spørgsmål), går vi i gang med at researche og analysere. Det er her, vi ofte adskiller os fra vores kolleger. Vi er omhyggelige og går meget op i at lære dig, din virksomhed, din branche, dine konkurrenter og din målgruppe at kende, før vi begynder at skrive.
Vi kvalitetssikrer altid alle tekster, før de forlader vores tastatur. Vi ved, hvor svært det er at rette egne tekster og selv den bedste tekstforfatter kan overse en fejl. Og selvom ingen er perfekte, så stiller vi høje krav til os selv og de tekster, vi leverer. Hver en detalje er en vigtig brik. Derfor har vi altid ekstra øjne på teksterne, når det kommer til korrekturlæsning. Det er vores kvalitetskontrol.
Nyttig viden om tekstforfattere:
Der er mange af vores kunder, der aldrig har arbejdet sammen med rigtige tekstforfattere før. De har fået hjælp til deres online markedsføring, jovist, men det at arbejde med en tekstforfatter er en helt særligt form for samarbejde, og på magisk vis ender vi altid med at komme meget tæt på hinanden. Den del elsker vi. For kun ved at være tæt på, kan vi skabe resultater og hjælpe dig med at få dit budskab ud. Men for at du ved, hvad vi er for en race, har vi her svaret på nogle af de spørgsmål, vi typisk får:
Hvad er en tekstforfatter?
En tekstforfatter er en person, der er ekspert i ord og formidling og ved, hvad der skal til for igangsætte en handling hos læseren (intern eller ekstern).
Hvad er en freelancer tekstforfatter?
En freelance tekstforfatter er en tekstforfatter, du kan hyre på timebasis eller på projektbasis.
Hvad er en copywriter så?
Det er et bare et fint engelsk udtryk for tekstforfatter. Uden for Danmarks grænser skelner man desuden mellem content writers og copywriters, hvor sidstnævnte oftest tager sig af salgsteksterne - modsat content writeren, der tager sig af alt, der har med at varme leads op (det lange seje træk, om du vil). I Danmark er vi alle tekstforfattere med hvert vores speciale.
Hvordan bliver man tekstforfatter?
Du kan kalde dig tekstforfatter lige nu, hvis du vil. Det er ikke en beskyttet titel, og det kræver heller ikke nogen bestemt uddannelse. Det er klart, at hvis du skal kunne bruge din titel til noget givtigt, så er du nødt til at kunne skrive en tekst og opnå resultater med dine ord. Her i bureauet har vi alle en akademisk baggrund kombineret med rigtig meget praktisk erfaring. Vi læst om det, undersøgt det, analyseret det, prøvet det af og vigtigst af alt: Vi har fejlet en million gange med vores tekster. Sådan blev vi tekstforfattere.
Hvad koster en tekstforfatter (og hvad koster I)?
Ja, hvad koster en tekstforfatter. Vi har set priser fra 100 kr. i timen op til 9.000 kr. i timen (vi tager ikke pis på dig). Nogle holder sig til et bestemt fagforbunds timesatser. Vores timepris er 1100 kr. + moms, men vi kan bedst lide at sætte et fast beløb på et projekt og på den måde sikre, at hverken projekt eller investering løber løbsk for dig eller for os. Kontakt os her, hvis vi skal give et tilbud på dit projekt.
Er tekstforfattere journalister?
Nej, det er vi ikke per se. Men journalister kan sagtens være tekstforfattere. Journalist er en beskyttet titel og en uddannelse på 3,5 år. Langt de fleste ender på nyhedsmedier med at formidle aktuelle historier og emner. Nogle af dem vælger at joine os som tekstforfattere og fokusere på at skabe resultater med de skrevne ord. Ingen af titlerne er bedre end den anden.
Brug for en erfaren tekstforfatter?
Lad os starte med en uforpligtende snak om et eventuelt samarbejde. I løbet af snakken kan vi blive klogere på, om vi er et match, og du kan få svar på alle dine spørgsmål omkring et samarbejde.