LinkedIn workshop
Lær at navigere som en fisk i vandet på LinkedIn med stærke og velformulerede opdateringer, som algoritmen (og dit netværk) elsker
På denne 1-dags workshop lærer du alt om målgruppe, tekstforfatning og teknik på LinkedIn, sådan at du får endnu mere ud af din markedsføringsindsats på mediet.
Personlig LinkedIn-workshop for soloselvstændige og virksomhedsledere
Denne personlige workshop er for dig, der er soloselvstændig eller virksomhedsleder. Undervejs kommer vi ind på forskellen mellem din personlige LinkedIn-profil og din virksomheds LinkedIn-side, og hvornår det er en god idé at bruge hvilken. Så uanset, om du sidder og skal poste indhold for en virksomhed via en LinkedIn-side eller bare skal i gang med at sende opdateringer ud via din personlige profil, så er denne workshop spot on skabt til dig. Workshoppen er personlig, så du får min fulde opmærksomhed hele vejen igennem og med rig mulighed for at dykke ned i det, der lige præcist er svært for dig (og springe over alt det, du har styr på)
Kom foran konkurrenterne, og skab hurtigere resultater med din content-indsats på LinkedIn.
32015
Garanti for stærkt indhold de næste 3-6 måneder
Udover at du kommer hjem med hovedet og din notesbog fyldt med inspiration og idéer, så kommer du også hjem med en lavpraktisk redaktionskalender, så du ved præcist, hvor og hvordan du skal slå indhold op på LinkedIn.
Program for dagen:
- Hvem kommunikerer du med på LinkedIn (målgruppe)?
- Hvad skal du skrive om på LinkedIn?
- Hvordan pleaser vi bedst muligt algoritmen? Hashtags, emojis, billeder, links, dokumenter, og hvad har vi ellers?
- Det gode LinkedIn-opslag
- Hvad skal jeg skrive om de næste 3-6 måneder?
Et LinkedIn kursus, der gør dig fortrolig med platformen, så du kan bruge det som det ekstra markedsføringsgear, der får dig og din virksomhed foran konkurrenterne
Forestil dig et øjeblik, at du vidste præcis, hvordan du skulle gribe LinkedIn an i dit arbejde med virksomehdens markedsføring, og hvordan du kunne finde et ekstra gear til din markedsføringsindsats. Et gear, dine konkurrenter med stor sandsynlighed stadig fumler med at finde (og har de fundet det, så er det med at sætte turbo på for dig … Vi kan sagtens nå at indhente dem). Det er lige præcis, hvad du kan lære på denne workshop.
Workshoppen har fokus på dine markedsføringsmuligheder på LinkedIn og på, hvordan du lige præcis kan bruge LinkedIn, så du opnår bedre resultater.
Ja, LinkedIn er også for dig med kunder, der er privatpersoner (B2C)
LinkedIn opleves for mange som en lukket klub kun for dem, der arbejder i B2B-branchen. Sådan er det ikke. Tværtimod, så er LinkedIn et oplagt sted at bevæge sig rundt også for dig, hvis kunder som udgangspunkt er private forbrugere (B2C). Det er selvfølgelig vigtigt, at du er villig til at give det tid, men det behøver slet ikke at være svært - på workshoppen viser vi dig, hvordan du med en relativ lille indsats kan nå rigtig langt med jeres markedsføring.
Ville du ønske, at du kunne vinge det med markedsføring på LinkedIn af og ikke gå glip af den oplagte mulighed for at tiltrække endnu flere kunder derovre?
Så du aldrig mere kommer i tvivl om, hvordan du griber det markedsføring på LinkedIn an? Hvis det her lyder som dig, så er denne workshop for jer.
For hvis du hidtil har forsøgt at ignorere LinkedIn (og måske kun lavet et par halvhjertede opslag hist og pist), ja, så er du allerede bagefter. Lad os bare være helt ærlige. LinkedIn-bussen forlader stationen meget snart, og du skal nå at indløse billet, hvis du vil følge med konkurrenterne.
Det, du har brug for, er i virkeligheden ret simpelt (men svært at føre ud i livet). DU har brug for en klar plan og en overkommelig måde at bruge LinkedIn i din markedsføring. Kun sådan kan du udnytte potentialet til at komme endnu længere ud med jeres budskaber