LinkedIn-webinar (replay)
Fra koldt til varmt lead med stærkt LinkedIn-indhold
Få svaret på, hvorfor det er så god en ide at sende indhold ud på LinkedIn for alle virksomheder, hvem din målgruppe er, og hvad din virksomhed skal skrive for at varme jeres leads op direkte på LinkedIn, når du deltaget i dette webinar.
Du missede desværre webinaret:
Få adgang til vores replay 👉
Få svaret på:
🗸 Hvorfor LinkedIn er det perfekte medie for dig
🗸 Hvem din målgruppe er på LinkedIn
🗸 Hvad du skal skrive om for at få resultater
🗸 Hvad dødmandsknappen er, og hvorfor du skal passe på med at aktivere den
WEBINARET ER IKKE LÆNGERE TILGÆNGELIGT
Kunne det ikke være fantastisk, hvis "nogen" havde varmet dine leads op for dig, sådan at processen fra første kontakt til et decideret salg var kortere end den er i dag?
Og ville det ikke være et drømmescenarie, hvis potentielle samarbejdspartnere og kunder kendte dig og din virksomhed og allerede havde opbygget en relation til jer, før I holdt det første møde?
Det kan dit indhold på LinkedIn gøre for dig.
Men hvordan?
"Alle de virksomheder og fagpersoner, vi møder på vores vej, har de mest fantastiske historier og en kæmpe viden inden for deres felt. Historier og viden, der i den grad ville kunne positionere dem og deres virksomheder som eksperter og attraktive samarbejdspartnere.
Hvis bare de fik dem fortalt...."
For de fleste der arbejder med salg og markedsføring, driver en virksomhed eller bare har været online de sidste par år er ikke et sekund i tvivl om, at markedsføring på LinkedIn er hot lige nu. Vi kunne ikke være mere enige her i bureauet.
Der findes et utal af eksperter derude, der fortæller, at vi skal være på LinkedIn, hvordan vores profiler skal se ud, hvordan vi skal bruge forskellige typer af premium software til at få flere leads og få succes med Social Selling. Vi følger med og er begejstrede for LinkedIns opblomstring som socialt medie. Well done, LinkedIn.
Men det vi ofte hører i vores netværk, og det vi hører vores kunder fortælle er, at de ikke aner, hvad de skal skrive på LinkedIn.
- Skal det handle om "ananas i egen juice" eller "kom og køb mit produkt"?
- Skal det være sælgende eller ej?
- Og hvad må man og hvad må man ikke skrive om på LinkedIn?
Det (og meget mere) giver vi dig svaret på svaret på i vores næste webinar, hvor du blandt andet får:
- Svaret på hvorfor din virksomhed bør sende indhold ud på LinkedIn (og hvad du risikerer, hvis du ikke kommer igang nu)
- Konkrete ideer til opslag, du (eller dine medarbejdere) kan skrive med det samme for at varme dine leads op
- Viden om, hvilke typer af opslag der virker bedst (og hvorfor det også er en god idé at poste nogle af de typer indhold, som ikke vil please algoritmen og derfor teoretisk set ikke vil få stor reach)
- Vores tips og tricks til at bruge LinkedIn - både til din personlige profil og til din virksomheds LinkedIn-side (uden brug af premium software eller smart-i-en-fart teknikker).
NB: Webinaret har fokus på indhold og ikke på de tekniske indstillinger (men vi svarer gerne på spørgsmål om det, hvis du har brug for det).
Kom med og lær, hvordan du går fra koldt til varmt lead med stærkt LinkedIn indhold
Få svaret på, hvorfor det er så god en ide at sende indhold ud på LinkedIn for alle virksomheder, og hvad din virksomhed skal skrive for at varme jeres leads op direkte på LinkedIn.
WEBINARET ER IKKE LÆNGERE TILGÆNGELIGT
Inspirationsliste:
Bureauets ABC til professionelle og skarpe LinkedIn-sider
En skarp LinkedIn-profil: Få tekstforfatterens guide til skabe den selv
Det gode LinkedIn-opslag: Tekstforfatterens gode råd til, hvordan du sikrer dig godt content på LinkedIn