Sådan vælger du det rette content marketing bureau til dit behov
Med os på holdet får du din helt egen lille markedsføringsafdeling. En afdeling, du altid kan regne med og ikke mindst sparre med omkring din content marketing indsats. Hvorfor er det vigtigt? Fordi content marketing er uvurderligt for dit brand og for din status som ekspert i din kundes øjne. Og fordi content marketing er en kunstart, der kræver viden, erfaring og en lille smule snilde. Med mange års erfaring i branchen kan vi vinge det af. Og uanset hvad kalder vi de rette eksperter ind, når vi ved, at nogen er bedre.
På udkig efter et online marketing bureau i Odense eller omegn til at skrive dine tekster?
Hvad end du har brug for webtekster, SEO-artikler, kundecases eller noget helt fjerde, er vi sikre på, at vi kan hjælpe dig. Men vi lover også at fortælle dig, hvis vi ikke mener, vi er den rette til opgaven. Derfor starter vi aldrig et samarbejde op, før vi har holdt en afklarende snak.
Men først: Hvad er content marketing egentlig?
Det har længe været et buzzword inden for marketing. Vi er mange marketingfolk, der har prædiket om dette begreb i lang tid, og det er der en grund til: Det virker. Men hvad er content marketing egentligt? Her er vores definition på content marketing:
Content marketing er markedsføring i form af indhold, der giver værdi til læseren, underholder læseren eller informerer læseren på en hvilken som helst platform (som for eksempel de sociale medier, websites, nyhedsbreve) i et hvilket som helst format (video, lyd, billeder eller tekst). Fælles for genren er, at denne type indhold både giver værdi for modtageren, men også for afsenderen (din virksomhed) i form af større synlighed, en kortere salgsproces og positionering med det formål at konvertere en læser til en kunde.
Og hvad kan et content bureau hjælpe dig med?
Et content bureau kan være afgørende for din virksomheds succes online. Et bureau med ekpertviden indenfor content-genren og ikke et generaliseret marketingbureau specialiserer sig i at skabe engagerende indhold, der appellerer til din målgruppe og opbygger brandbevidsthed. Et erfarent content bureau har ekspertise inden for content marketing og en strategisk tilgang til at nå målgruppen med gennemarbejdet indhold. De kan producere forskellige former for indhold og skabe noget unikt, der skiller sig ud.
Med et content bureau i ryggen får du hjerner med viden om SEO og nøgleordsanalyse, der hjælper med at øge din synlighed i søgeresultaterne og tiltrække flere potentielle kunder. Et content bureau kan også hjælpe med at udvikle en sammenhængende content-strategi, der er målrettet og bidrager til at opbygge et stærkt brand. Vores ekspertise og ressourcer kan hjælpe dig med at differentiere dig fra konkurrenterne og nå dine mål. Ved at samarbejde med et content bureau kan du sikre, at dit indhold er af høj kvalitet, relevant og bidrager til at styrke din online tilstedeværelse.
Vælg et “digitalt marketing bureau” med omhu, når du vil opruste og tage din virksomheds markedsføringsindsats - og forretning - til det næste niveau
Der er flere gode grunde til at teame op med sådan nogle som os. Blandt andet …
- tilgang til bred erfaring inden for markedsføringsområdet (som er et stort felt, der bevæger sig hurtigt - vi er altid on top of den nyeste viden - og det kommer dig til gode).
- du undgår at spilde en masse tid på at prøve dig frem for at finde ud af, hvad der virker. Du kan bruge din tid langt smartere ved at trække på vores erfaring. Vi har prøvet det meste, og vi har set, hvad der virkede, og hvad der faldt til jorden med et brag.
- du får en seriøs samarbejdspartner at sparre med, som ved, hvordan du bruger din tid, din energi og dine penge bedst inden for markedsføring.
Er et digitalt marketing bureau det rigtige valg for dig og din virksomhed? Og hvordan vælger du det bedste?
Måske har du allerede en masse guld liggende, som du ikke selv ser potentialet i. Gennem min uddannelse og erfaring er jeg blevet exceptionelt gode til at overskue store mængder indhold og hurtigt zoome ind på det, der er oplagt at gå videre med, at fintune eller bruge i en anden kontekst.
Vores eksekvering er dét, der gør, at vi er liiidt anderledes end de andre. Selvfølgelig skal din content marketing strategi være på plads - men til syvende og sidst handler det om, hvorvidt du får sendt indhold ud i verden eller ej. Alt det indhold, der aldrig bliver til noget, gør i hvert fald ingen forskel. Det indhold, du derimod rent faktisk, får sendt afsted, kan derimod både skabe synlighed for dig.
Vil det virke?
Ja. Og du vil ikke kun kunne mærke det i synlighed og tilfredshed over din markedsføring. Du vil også kunne se det på bundlinjen. For den rette synlighed er det, der i sidste ende skaffer de rette kunder.