LinkedIn-guide
Få 3 konkrete idéer til, hvad du kan skrive om på LinkedIn i dag
"Det behøver slet ikke være så svært at skrive stærkt og professionelt indhold til LinkedIn. Du har bare brug for overblik og en "gør-sådan-her-guide". Det får du her."
Du ved godt, at du bør være på LinkedIn (især fordi du ser dine konkurrenter derovre). Hvad du måske ikke ved endnu er, hvad der bliver betragtet som godt indhold på LinkedIn.
Vi forstår dig godt. Sociale medier kører i et unaturligt højt tempo - og det gør det svært at følge med og finde ud af, hvordan du gør det “rigtigt”. LinkedIn er ingen undtagelse.
Derfor vil vi gerne hjælpe dig og give dig 3 idéer til, hvad du kan skrive om på LinkedIn.
Indtast din information og knæk koden til, hvad du skal skrive om på din LinkedIn
(uanset om du skriver fra din personlige profil eller din virksomheds LinkedIn-side)
[Guiden er desværre ikke tilgængelig længere]
Det her er ikke bare endnu en bold, der bliver kastet op i luften. Det er 3 konkrete forslag til, hvad du kan skrive om på LinkedIn
Du får 3 mails med 3 idéer til, hvad du kan skrive på LinkedIn for at markedsføre din virksomhed på en professionel og unik måde. Vi lover at servere det hele på et sølvfad for dig. Med forståelige eksempler og gode forklaringer, så du ved præcis, hvad du skal gøre, når du sætter dig til tastaturet.
Du får 3 idéer, men ikke bare 3 opslag. For de 3 idéer kan generere opslag til din LinkedIn uge efter uge. Digitalt genbrug er guld værd. Især fordi din målgruppe har brug for at høre dit budskab mange gange, før det virkelig sætter sig fast. Så vær endelig ikke bange for at gentage dig selv. Det er nødvendigt.
Guiden vil hjælpe dig med at …
- fremstå som en ekspert over for dit netværk og dine potentielle kunder.
- nå ud med dit budskab til din målgruppe.
- få en masse kvalitetsindhold på lager, så du altid har noget at poste på LinkedIn.
Modtag de 3 idéer til, hvad du kan skrive på LinkedIn for at markedsføre din virksomhed. Det koster ikke noget.
[Guiden er desværre ikke tilgængelig længere]
Vi har prøvet det meste på LinkedIn (også det, der faldt til jorden med et brag), så du er garanteret indhold, der virker
Sociale medier er lidt nogle divaer. Det, der dur i dag, dur ikke nødvendigvis i morgen. Og det tager tid at spore sig ind på, hvad der fungerer, og hvad der ikke gør. Og du skal oftest starte forfra, når de (igen igen) ændrer noget bag scenen.
Vi har lavet researcharbejdet for dig. Og kogt det ned til de 3 idéer, som vi ved, er crowd pleasers på LinkedIn.
Når du har downloadet guiden …
- slipper du for at misse chancen for at dele dine gode historier på LinkedIn.
- ved du præcis, hvad du kan skrive om på LinkedIn.
- har du vores opskrift på, hvordan du griber de 3 idéer an.
- ved du, om du skal sætte dine penge på video-, billede eller tekstopslag på LinkedIn.
Modtag de 3 idéer til, hvad du kan skrive på LinkedIn for at markedsføre din virksomhed. Det koster ikke noget.
[Guiden er desværre ikke tilgængelig længere]
Inspirationsliste:
Bureauets ABC til professionelle og skarpe LinkedIn-sider
En skarp LinkedIn-profil: Få tekstforfatterens guide til skabe den selv
Det gode LinkedIn-opslag: Tekstforfatterens gode råd til, hvordan du sikrer dig godt content på LinkedIn