Når du vil have besøgende til din hjemmeside til at blive og læse mere, er det vigtigt at skrive en tekst, der fanger deres opmærksomhed og holder dem engageret. Men hvordan skriver du en ...
Bloggen
Content marketing kalender: Planlæg din markedsføring og forbliv i dine læseres bevidsthed måned efter måned
Planlægning er aldrig ikke en god ide. Det har du med garanti hørt tæt på en million gange før. Men nu siger vi det lige igen. Fordi det stadig passer. Og når det kommer til din markedsføring og ...
Employer branding & LinkedIn: Sådan får du fingrene i de allerskarpeste hjerner derude
Der er rift om de bedste medarbejdere. Dem, der brænder for deres fag, og hver dag arbejder på at blive bedre og dygtigere. Dem, der er en fornøjelse for alle omkring dem. Det er dem, alle gerne vil ...
Content recycling: Sådan skaber du endnu bedre resultater med dit eksisterende indhold (igen og igen)
Nej, dine læsere og dermed også dine potentielle kunder er ikke tungnemme. Bare fordi de ikke reagerede første gang, du sendte indhold ud til dem. Tværtimod, de er sandsynligvis top of the class… det ...
Hvordan skriver man en god indledning? Få bureauets opskrift til at få krogen i din læser her
Det her blogindlæg er dedikeret til en af de vigtigste dele i alle tekster: Indledningen. Uanset om du skriver webtekster, blogindlæg, SoMe-tekster eller noget helt fjerde, så er det her, du skal have ...
Content marketing: Vejen til flere kunder (uanset om du driver en B2B og B2C forretning)
Content marketing er et utroligt bredt felt. Et felt, vi elsker at bevæge os i. Og særligt når det kommer til de ord, du skal bruge i din content marketing, svømmer vi som fisk i vandet. Her vil vi ...
Brug jeg-form, og tag ejerskab over dine tekster
Lad mig sætte scenen. Du er i gang med at skrive en tekst til din egen markedsføring. Og nu skal du vælge i mellem *trommehvirvel* … #1 Susanne har 20 års erfaring som familieterapeut, og hun ...
Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her
Vi er vilde med godt indhold. Derfor vil vi også til hver en tid sige, at indholdet er vigtigere end formen på dit blogindlæg. Men formen er ikke uvæsentlig. Særligt ikke i en tid, hvor der er ...
Bureauets ABC til professionelle og skarpe LinkedIn-sider
Har du en LinkedIn-side eller overvejer du at oprette en LinkedIn-side, så sæt dig godt til rette. Jeg vil i dette blogindlæg gennemgå alt det, du bør vide om LinkedIn-sider. Velkommen til bureauets ...
En skarp LinkedIn-profil: Få tekstforfatterens guide til skabe den selv
Opdateret 26. juni 2023 Du har helt sikkert hørt mig prædike om, hvor vigtigt det er, at du sender gennemarbejdet og kontinuerligt indhold ud på din LinkedIn (selvfølgelig også på alle dine andre ...