Der er underoverskrifter, og så er der underoverskrifter. I denne her guide fokuserer vi på underoverskrifter. Forvirret? Her går vi i dybden med de underoverskrifter, der guider din læser gelinde gennem din tekst - i dine blogindlæg, på dine salgssider og i dine e-bøger, guides og de pdf’er, du lystigt sender rundt til uskyldige modtagere. “Men…”, tænker du måske, “hvorfor er det ...
Bloggen
Et stærkt testimonial er et nødvendigt redskab i selv den bedste salgstekst, og her er, hvordan du formulerer det
Det her er ikke ny viden.... Du ved det. Jeg ved det. Alle ved det. Vi har brug for at se beviser. Vi har brug for at vide os sikre på, at det produkt, vi er på vej til at investere vores penge i, rent faktisk også kan det, salgsmaterialet lover. Først og fremmest fordi vi er bange at spilde vores penge og vores tid. Og dernæst fordi vi har brug for at sikre os, at andre lige som os ...
Hvorfor en tilfredshedsgaranti vil forbedre dit digitale salg, og hvordan du formulerer den uden at få røven på komedie
Vi er alle bange. Bange for at gøre noget dumt. Bange for at blive til grin. Og bange for at spilde dyrebar tid og penge. Du er bange. Og jeg er bange. Sådan er det. Nå du skriver salgstekster, er du nødt til at tage dette aspekt med. Hvis du springer det over, vil din tekst og dit budskab mangle et empatisk træk. Et ret essentielt empatisk træk. Måske lige præcis det, der mangler, for at ...
Content Marketing er vejen frem, og her er 8 dokumenterede argumenter, du kan bruge til at overbevise chefen eller dig selv om det
Nyhedsmodul. Kan du huske det? Det kan jeg. For jeg sad ret ofte og talte med den aktuelle chef om, hvorvidt der skulle investeres i et nyhedsmodul (indsæt selv wauuv-effekt her) til det eksisterende website eller til det website, vi planlagde at søsætte. Det var dengang, hvor CMS var det helt store buzzword blandt os webfolk. Og hvor vi græd af glæde, da vi fik muligheden for at ...
3 ting en tekstforfatter ikke er
Det her sker af og til for mig. Og jeg er helt ok med det. - Så, hvad laver du så? - Jeg er tekstforfatter - Sejt ... 45 minutter senere, når vi er nødt til at vende tilbage til det. - Og hvad laver du så helt præcist. Jeg mener: Er du forfatter... eller korrekturlæser? Det her blogindlæg er skrevet til alle slags folk. SHIT....KAN MAN GODT DET? Ja, træk vejret, det kan man godt. Jeg ...
Formuleringer til dine fakturaer, der gør det lige så lækkert at modtage dem som at bestille en is ved skovsøen den første sommerdag
Frygter du også, at fakturadelen af samarbejdet er lige præcis det, der kan skabe irritation hos din kunde? Sådan har jeg det (hånden på hjertet) ikke selv. Seriøst. Det har måske noget med at gøre, at jeg holder meget af at betale fakturaer selv. At jeg får denne her boblende stolthed i knolden, hver gang jeg indtaster mit nem-id og klikker på "betal" i netbanken (som igen kan hænge sammen med, ...
Så stor en effekt har dine ord
Forestil dig to kuverter (hvis du er født efter 1997, så forestil dig i stedet to mails). Disse to kuverter er adresseret til samme person. Til en kunde. Du tager nu to stykker papir frem. Et stykke papir til hver konvolut. På det første stykke papir skriver du: "Hej *kunde* Det har været en fornøjelse uden sammenligning at arbejde sammen med dig og din virksomhed, og jeg vil ...
Om en stille pige fra provinsen der ufrivilligt fik succes som telefonsælger
Hvordan jeg fik jobbet står uklart hen for mig i dag. Men jeg fik jobbet. Som telefonsælger på et 100 % ukendt livsstilsmagasin, Liv og Krop (ja, sådan præsenterede vi det). Jeg var 23 år og i gang med at færdiggøre min bacheloruddannelse i filosofi og virksomhedskommunikation på universitetet på Campusvej i Odense. Og flere aftenener om ugen hoppede jeg på min cykel og cyklede fra ...
Hvorfor de her blogindlæg stadig er populære
Der er bare nogle af mine blogindlæg, der lever det søde liv. De kan noget hver især. Det er ikke de blogindlæg, der direkte henter nye kunder hjem. Det gør ikke noget. Det har jeg andre blogindlæg, der gør. Og det kommer vi til senere. Men de her tre blogindlæg, jeg vil vise dig i dag, bliver læst igen og igen. Og nu vil jeg fortælle dig, hvilke og hvorfor de er så ...
Der er penge nok, og derfor skal du ikke positionere dig og konkurrere på pris og da slet ikke lave rabatter bag scenen
Det her blogindlæg er inspireret af en bunke af samtaler, jeg har haft med mange af mine rådgivningskunder, når talen kommer på prissætning og formulering af tilbud og priser generelt. Og mere specifikt når det kommer til den der akavede og lidt tåkrummende situation, når en potentiel kunde beder om rabat. Vi tager det nu. Det er et meget ømt emne for de fleste. Måske især fordi de fleste ...