Brug for hjælp? Book et møde her
  • Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Bureau by Storm

Få hjælp til at sælge mere online med dine ord.

  • BLOG
  • FÅ HJÆLP
  • FOREDRAG OG WORKSHOPS
  • GUIDEN: DE 7 TEKSTER
  • KUNDER
  • OM

Bloggen

salgskampagne

Sælg mere i din næste salgskampagne ved at gøde din mailliste allerede i dag

Selvom jeg ville elske at fortælle dig, at det udelukkende handler om kvalitet og ikke om kvantitet, så er det bare et kedeligt faktum, at med salgskampagner er kvantitet lige så vigtigt som kvalitet. Hvad taler du om, Vibeke? Jo, jeg taler om, at når det gælder din mailliste, så er både størrelsen og relationen vigtig. Kvantitet og kvalitet. Mailkampagnens svar på økologens grøngødning ...

Læs resten af blogindlægget »

korrektur tekstforfatter

Om vigtigheden af at læse korrektur på dine tekster + 7 fejl, der får dig til at se dummere ud, end du er

Som Vibeke tidligere har skrevet, er en tekstforfatter ikke en korrekturlæser. Man kan derfor sagtens være god til at skrive uden (nødvendigvis) at være et “grammatikorakel”, og tekstforfatterens opgave er ikke at skrive fejlfrit, men at skrive en tekst, der kan lykkes med at nå et givent forretningsmål. At gennemlæse og rette fejl i en tekst er korrekturlæserens opgave og allersidste skridt, ...

Læs resten af blogindlægget »

mailkampagne tekstforfatter bureau by storm

Den gode mailkampagne tager relativt kort tid at skrive. Her er hvorfor (+ få adgang til vores skabelon)

Hun var også på jagt efter tid. Tid til at markedsføre hendes næste online workshop, der skulle starte om to måneder. Hun ville bruge tiden på at lave en god salgsside, et par Facebook-annoncer og så skrive en rigtig god mailkampagne. Hun skulle bare lige have det hele planlagt ordentligt. Have skabt sig et overblik…. …. Hun var sådan set allerede bagud. Men havde allermest lyst til at lancere ...

Læs resten af blogindlægget »

digitalt indhold bureau by storm

7 måder du kan (gen)bruge dit digitale indhold på

Godt indhold tager tid at lave. Først er der hele ideprocessen, så er der researcharbejdet og første kladde (første kladde... den er aldrig særlig god, så tag det roligt). Herefter er der redigeringsfasen, hvor du arbejder med formuleringer og flow og forsøger at undgå at ødelægge det geniale i teksten ved at slette og rette 156 gange. Det tager bare lang tid. Så her er 7 måder, du kan ...

Læs resten af blogindlægget »

underoverskrifter bureau by storm tekstforfatter

Derfor har du brug for knivskarpe underoverskrifter, der guider din læser gelinde gennem din tekst [+ en håndsrækning til at skrive dem]

Der er underoverskrifter, og så er der underoverskrifter. I denne her guide fokuserer vi på underoverskrifter. Forvirret? Her går vi i dybden med de underoverskrifter, der guider din læser gelinde gennem din tekst - i dine blogindlæg, på dine salgssider og i dine e-bøger, guides og de pdf’er, du lystigt sender rundt til uskyldige modtagere. “Men…”, tænker du måske, “hvorfor er det ...

Læs resten af blogindlægget »

Sådan laver du et godt testimonial

Et stærkt testimonial er et nødvendigt redskab i selv den bedste salgstekst, og her er, hvordan du formulerer det

Det her er ikke ny viden.... Du ved det. Jeg ved det. Alle ved det. Vi har brug for at se beviser. Vi har brug for at vide os sikre på, at det produkt, vi er på vej til at investere vores penge i, rent faktisk også kan det, salgsmaterialet lover. Først og fremmest fordi vi er bange at spilde vores penge og vores tid. Og dernæst fordi vi har brug for at sikre os, at andre lige som os ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter tilfredshedsgaranti

Hvorfor en tilfredshedsgaranti vil forbedre dit digitale salg, og hvordan du formulerer den uden at få røven på komedie

Vi er alle bange. Bange for at gøre noget dumt. Bange for at blive til grin. Og bange for at spilde dyrebar tid og penge. Du er bange. Og jeg er bange. Sådan er det. Nå du skriver salgstekster, er du nødt til at tage dette aspekt med. Hvis du springer det over, vil din tekst og dit budskab mangle et empatisk træk. Et ret essentielt empatisk træk. Måske lige præcis det, der mangler, for at ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter content marketing

Content Marketing er vejen frem, og her er 8 dokumenterede argumenter, du kan bruge til at overbevise chefen eller dig selv om det

Nyhedsmodul. Kan du huske det? Det kan jeg. For jeg sad ret ofte og talte med den aktuelle chef om, hvorvidt der skulle investeres i et nyhedsmodul (indsæt selv wauuv-effekt her) til det eksisterende website eller til det website, vi planlagde at søsætte. Det var dengang, hvor CMS var det helt store buzzword blandt os webfolk. Og hvor vi græd af glæde, da vi fik muligheden for at ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter

3 ting en tekstforfatter ikke er

Det her sker af og til for mig. Og jeg er helt ok med det. - Så, hvad laver du så? - Jeg er tekstforfatter - Sejt ... 45 minutter senere, når vi er nødt til at vende tilbage til det. - Og hvad laver du så helt præcist. Jeg mener: Er du forfatter... eller korrekturlæser? Det her blogindlæg er skrevet til alle slags folk. SHIT....KAN MAN GODT DET? Ja, træk vejret, det kan man godt. Jeg ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter ord

Så stor en effekt har dine ord

Forestil dig to kuverter (hvis du er født efter 1997, så forestil dig i stedet to mails). Disse to kuverter er adresseret til samme person. Til en kunde. Du tager nu to stykker papir frem. Et stykke papir til hver konvolut. På det første stykke papir skriver du:  "Hej *kunde* Det har været en fornøjelse uden sammenligning at arbejde sammen med dig og din virksomhed, og jeg vil ...

Læs resten af blogindlægget »

  • « Go to Previous Page
  • Go to page 1
  • Go to page 2
  • Go to page 3
  • Go to page 4
  • Interim pages omitted …
  • Go to page 7
  • Go to Next Page »

Primary Sidebar

Søg på siden

Senest på bloggen

  • Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her
  • Bureauets ABC til professionelle og skarpe LinkedIn-sider
  • En skarp LinkedIn-profil: Få vores guide til skabe den selv

 

Hvad vi skriver om på bloggen

  • Bureauets Content Marketing 101
  • Indhold til LinkedIn
  • Inspiration til teksterne på din hjemmeside
  • Online markedsføring

Populære blogindlæg

  • Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her
  • Smiley til verden, og verden smileyer til dig
  • LinkedIn-opslag, -indlæg eller statusopdatering? Kært barn har mange navne. Her får du vores gode råd til, hvordan du sikrer dig godt content på LinkedIn
  • Et simpelt trick til at gøre dine tekster og dit sprog personligt og anderledes end de andres dræbende blah blah blah-tekster
  • Om vigtigheden af at læse korrektur på dine tekster + 7 fejl, der får dig til at se dummere ud, end du er

Footer

Find os også her

  • Instagram
  • LinkedIn

Hvad vi skriver om på bloggen:

  • Hvordan skriver man et blogindlæg? Få vores opskrift her
  • Bureauets ABC til professionelle og skarpe LinkedIn-sider
  • En skarp LinkedIn-profil: Få vores guide til skabe den selv

Brug for vores hjælp?

Få hjælp til din markedsføring på LinkedIn

Få hjælp til Employer Branding

På udkig efter et Content Marketing Bureau?

Content marketing workshop

Vibekes Mastermind-gruppe

Leder du efter en tekstforfatter?

Brug for kreative indspark, ideer og cases?

Tilmeld dig vores mailliste, hvor vi med jævne mellemrum sender viden, ideer og masser af cases, så du ka blive inspireret til at optimere din content marketing indsats.

Jeg er med på, at jeg siger ja tak til at modtage markedsføring i min indbakke. Jeg kan til hvert et tidspunkt afmelde mig med et enkelt klik.
 

Perfekt. Tjek din indbakke.

Du skal have tusind tak for din tilmelding. Husk at tjekke din indbakke for en mail med et link, du skal klikke på. Hvis du ikke har modtaget en mail, så hold et vågent øje med dit spamfilter.

Copyright 2018
Bureau by Storm | Østerbro 4 | 5690 Tommerup| CVR: 33235542
Forretningsbetingelser | Mailpolitik | Privatlivs- og cookiepolitik | Kontakt