English

  • Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Bureau by Storm

Få hjælp til at sælge mere online med dine ord.

  • BLOG
  • FÅ HJÆLP
    • Markedsføring på LinkedIn
  • Foredrag & workshops
  • DOWNLOAD
  • UDTALELSER
  • OM
  • KONTAKT

Bloggen

underoverskrifter bureau by storm tekstforfatter

Derfor har du brug for knivskarpe underoverskrifter, der guider din læser gelinde gennem din tekst [+ en håndsrækning til at skrive dem]

Der er underoverskrifter, og så er der underoverskrifter. I denne her guide fokuserer vi på underoverskrifter. Forvirret? Her går vi i dybden med de underoverskrifter, der guider din læser gelinde gennem din tekst - i dine blogindlæg, på dine salgssider og i dine e-bøger, guides og de pdf’er, du lystigt sender rundt til uskyldige modtagere. “Men…”, tænker du måske, “hvorfor er det ...

Læs resten af blogindlægget »

Sådan laver du et godt testimonial

Et stærkt testimonial er et nødvendigt redskab i selv den bedste salgstekst, og her er, hvordan du formulerer det

Det her er ikke ny viden.... Du ved det. Jeg ved det. Alle ved det. Vi har brug for at se beviser. Vi har brug for at vide os sikre på, at det produkt, vi er på vej til at investere vores penge i, rent faktisk også kan det, salgsmaterialet lover. Først og fremmest fordi vi er bange at spilde vores penge og vores tid. Og dernæst fordi vi har brug for at sikre os, at andre lige som os ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter tilfredshedsgaranti

Hvorfor en tilfredshedsgaranti vil forbedre dit digitale salg, og hvordan du formulerer den uden at få røven på komedie

Vi er alle bange. Bange for at gøre noget dumt. Bange for at blive til grin. Og bange for at spilde dyrebar tid og penge. Du er bange. Og jeg er bange. Sådan er det. Nå du skriver salgstekster, er du nødt til at tage dette aspekt med. Hvis du springer det over, vil din tekst og dit budskab mangle et empatisk træk. Et ret essentielt empatisk træk. Måske lige præcis det, der mangler, for at ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter content marketing

Content Marketing er vejen frem, og her er 8 dokumenterede argumenter, du kan bruge til at overbevise chefen eller dig selv om det

Nyhedsmodul. Kan du huske det? Det kan jeg. For jeg sad ret ofte og talte med den aktuelle chef om, hvorvidt der skulle investeres i et nyhedsmodul (indsæt selv wauuv-effekt her) til det eksisterende website eller til det website, vi planlagde at søsætte. Det var dengang, hvor CMS var det helt store buzzword blandt os webfolk. Og hvor vi græd af glæde, da vi fik muligheden for at ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter

3 ting en tekstforfatter ikke er

Det her sker af og til for mig. Og jeg er helt ok med det. - Så, hvad laver du så? - Jeg er tekstforfatter - Sejt ... 45 minutter senere, når vi er nødt til at vende tilbage til det. - Og hvad laver du så helt præcist. Jeg mener: Er du forfatter... eller korrekturlæser? Det her blogindlæg er skrevet til alle slags folk. SHIT....KAN MAN GODT DET? Ja, træk vejret, det kan man godt. Jeg ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter faktura

Formuleringer til dine fakturaer, der gør det lige så lækkert at modtage dem som at bestille en is ved skovsøen den første sommerdag

Frygter du også, at fakturadelen af samarbejdet er lige præcis det, der kan skabe irritation hos din kunde? Sådan har jeg det (hånden på hjertet) ikke selv. Seriøst. Det har måske noget med at gøre, at jeg holder meget af at betale fakturaer selv. At jeg får denne her boblende stolthed i knolden, hver gang jeg indtaster mit nem-id og klikker på "betal" i netbanken (som igen kan hænge sammen med, ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter ord

Så stor en effekt har dine ord

Forestil dig to kuverter (hvis du er født efter 1997, så forestil dig i stedet to mails). Disse to kuverter er adresseret til samme person. Til en kunde. Du tager nu to stykker papir frem. Et stykke papir til hver konvolut. På det første stykke papir skriver du:  "Hej *kunde* Det har været en fornøjelse uden sammenligning at arbejde sammen med dig og din virksomhed, og jeg vil ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter telefon

Om en stille pige fra provinsen der ufrivilligt fik succes som telefonsælger

Hvordan jeg fik jobbet står uklart hen for mig i dag. Men jeg fik jobbet. Som telefonsælger på et 100 % ukendt livsstilsmagasin, Liv og Krop (ja, sådan præsenterede vi det). Jeg var 23 år og i gang med at færdiggøre min bacheloruddannelse i filosofi og virksomhedskommunikation på universitetet på Campusvej i Odense. Og flere aftenener om ugen hoppede jeg på min cykel og cyklede fra ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter blog blogindlæg

Hvorfor de her blogindlæg stadig er populære

Der er bare nogle af mine blogindlæg, der lever det søde liv. De kan noget hver især. Det er ikke de blogindlæg, der direkte henter nye kunder hjem. Det gør ikke noget. Det har jeg andre blogindlæg, der gør. Og det kommer vi til senere. Men de her tre blogindlæg, jeg vil vise dig i dag, bliver læst igen og igen. Og nu vil jeg fortælle dig, hvilke og hvorfor de er så ...

Læs resten af blogindlægget »

Bureau by Storm tekstforfatter penge

Der er penge nok, og derfor skal du ikke positionere dig og konkurrere på pris og da slet ikke lave rabatter bag scenen

Det her blogindlæg er inspireret af en bunke af samtaler, jeg har haft med mange af mine rådgivningskunder, når talen kommer på prissætning og formulering af tilbud og priser generelt. Og mere specifikt når det kommer til den der akavede og lidt tåkrummende situation, når en potentiel kunde beder om rabat. Vi tager det nu. Det er et meget ømt emne for de fleste. Måske især fordi de fleste ...

Læs resten af blogindlægget »

  • « Go to Previous Page
  • Go to page 1
  • Go to page 2
  • Go to page 3
  • Go to page 4
  • Interim pages omitted …
  • Go to page 8
  • Go to Next Page »

Primary Sidebar

Søg på siden

 

Senest på bloggen

  • Få din læser op af sofaen med et initiativrigt sprog
  • Vi giver ordet til Ogilvy: 10 skriveråd fra forretningsmændenes forretningsmand
  • Guide: Hvad er sidetitler og metabeskrivelser? Få den ikke-tekniske forklaring her.

 

Populære blogindlæg

  • 8 elementer dit blogindlæg bør indeholde for at gøre dine læsere trygge og tilfredse
  • Smiley til verden, og verden smileyer til dig
  • Sådan kommer du igennem din skriveblokade selvom du er et håbløst tilfælde
  • Guide: Hvad er sidetitler og metabeskrivelser? Få den ikke-tekniske forklaring her.
  • Den første sætning og fordi intet er værre end at stå i deres bryggers og tale om vejret, når vi har så essentielle emner at vende først
  • Formuleringer til dine fakturaer, der gør det lige så lækkert at modtage dem som at bestille en is ved skovsøen den første sommerdag
  • 15 inspirerende citater om design og designarkitektur

 

Hvad vi skriver om

  • Content marketing
  • Infografikker
  • Markedsføringsstrategi
  • Personlig branding
  • Planlægning
  • Tekstforfatterens tips
  • Vibekes inspirationslister
  • Vibekes søndagsnoter
  • Webdesign, brugervenlighed og layout

Copyright 2018
Bureau by Storm | Østerbro 4 | 5690 Tommerup| CVR: 33235542 | Tel: 51702265 | vibeke@bureaubystorm.dk
Forretningsbetingelser | Mailpolitik | Privatlivs- og cookiepolitik | Kontakt